©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

30-PÄEVANE KÜKKIMISE TRENN

by - pühapäev, jaanuar 12, 2014





See 30-päevane kükkimise väljakutse on suurepärane viis lisada toonust jalgadele, tuharatele ja korsetilihastele. See on parim harjutus, mis annab sulle kena pepu, mida oled alati soovinud, ning seda ainult 30 päevaga! Samuti aitab see väga hästi kaalust alla saada, sest kükk on palju energiat nõudev harjutus.

Esimesel päeval alustad 50 kükiga ning järgmistel päevadel teed tasapisi rohkem, et vältida ülekoormust ja enda vigastamist ning nii õpid kükke õigesti tegema.

Seda 30-päevast kükitreeningut on võimalik teha ka kodus. Sellele treeningule kulub kõigest kuni 5 minutit päevas ja lisaks annab suurepärased tulemused.






 Oleme koostanud kava, kus esimesel päeval teed 50 kükki, teisel päeval 55 jne (oleme välja toonud ka treeningplaani artikli lõpus). Kui sa arvad, et see on liiga lihtne, tee kaks korda rohkem või kasuta lisaraskusi. Kui liiga raske, jaga kordused pooleks. Aga pea meeles, et üle pingutamisel läheb treening hoopis raskemaks. Pigem alustagi esimesi trenne natukene kergemalt.

Kükkimisel soovitame minna nii sügavale kui võimalik, sest poolkükkides läheb liiga suur koormus põlvedele ning lisaks ei saa koormust puusad ja tuhar!

You May Also Like

0 kommentaari

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate