No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

14 väikelapse reeglit

by - reede, märts 21, 2014




1. Kui see mulle meeldib - on see minu oma.

2. Kui see on minu käes - on see minu oma .

3. Kas ma suudan sinult asja ära võtta - on see minu oma.

4. Kui mul oli see asi hiljuti- siis see on minu oma.

5. Kui see on minu-siis see ei peaks kunagi saama sinu omaks.

6. Kui ma ehitan midagi - siis kõik tükid on minu omad.

7. Kui see näeb välja täpselt nagu minul - siis see on minu oma.

8. Kui ma arvan/ mulle tundub, et see on minu - siis see ongi minu.

9. Kui see on sinu, siis ma võtan selle - ja see on minu.

10. Kõik mis pole kinnitatud, või mille ma suudan lahti kangutada- polnudki kinni.

11. Kui mina nägin seda esimesena - siis see on minu oma.

12. Kõike mida on mitu tükki - on KÕIK minu omad.

13. Kui te panite telefoni(vms.) käest - siis saab see automaatselt minu omaks.

14. Ja see, mis pole kellegile vajalik, või ei maitse hästi - selle, te võite jätta endale!

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate