No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Rahamaagia - Ole avatud küllusele ja rikkusele.

by - esmaspäev, märts 31, 2014




Kuna on taas noorkuuaeg, on sobilik rääkida natuke  rahamaagiast.
Rahateema on teema, mis puudutab väga paljusid inimesi. Tegelikult saab inimene ise enda heaks kõike teha, kui on olemas uskumine ja soov ennast või endas midagi muuta.

Tahad erinevat rikkust ja raha?
Selleks ei pea sa palju tegema, lihtsalt muuda veidikene oma mõttemaailma ning mõtle positiivselt Kui aga inimese kogu tähelepanu on suunatud sellele, et mul ei ole raha ja ma ei saa seda endale lubada; või samamoodi vastatakse lapsele, et me ei saa endale lubada, sest meil ei ole selleks raha – mida see siis näitab? See näitabki seda, et inimene ei soovi raha saada või neid esemeid/emotsioone endale lubada ja ta ise kutsub seda vaesust või saamatust enesega hakkamasaamisega endale ligi. Ma tean, et seda on julm nii öelda ja raske on mõelda positiivselt, kui sul on pidevalt millestki puudus. Lihtsam on öelda kui teha, aga ikkagi püüa mõelda positiivselt ning suuna oma energia teises suunas ja asjad hakkavad arenema. Kui küsitakse, siis antakse – tulemus oleneb ainult sellest, mida küsitakse.

OLE TÄNULIK KÕIGE SELLE EEST MIS SINU ELUS ON,
SIIS ANTAKSE SULLE ROHKEM MILLE ÜLE TÄNULIK OLLA!!!

Harjutus Külluse visualiseerimiseks:
1. Lõdvestuge.
2. Avage oma süda.
3. Kujustage, et keegi, kes teile ei meeldi, saab seda, mida ta kõige rohkem ihaldab.
4. Kujustage kedagi, keda te armastate, saamas kõike, mida ta tahab.
5. Kujustage ennast saamas kõike, mida te tahate.
6. Meenutage endale, et te väärite seda ning teil on õigus seda nautida.

Raha tuleb lihtsalt ja pidevalt!
Kui sa mõtled pidevalt sellele, et raha saamiseks pead sa tegema meeletult tööd ja see, mis tuleb, on nii pisku, siis mõtled sa taas valesti! Seevastu ole tänulik selle eest, mis sul on ning täna Universumit näiteks valjusti või mõttes öeldud sõnadega:
*Mul on enam kui küllalt!
*On olemas rikkalikult raha ning see tuleb minu juurde!
*Ma armastan rikkust ja raha ning rikkus ja raha armastavad mind!
*Olen rikkuse, raha ja külluse magnet!
*Ma saan iga päev raha!

Vii läbi oma külluse tšeki rituaal

Külluse tšeki rituaal on selleks, et luua küllust meie ellu. See baseerub külgetõmbeseadusele. Sinna, kuhu suuname oma energia, see kasvab.
Kirjuta välja küllusetsekk 24 tundi peale noorkuu loomist ja sa saad tagasi mitmekordselt, isegi siis kui oled skeptik.
Proovi ükskord ja kui sa seda teed, siis ei kahetse, sest tšeki väljakirjutamisel saad manifesteerida tervemat ja rikkamat elu. Jätka seda rituaali veel 3 korda, järjestikusel noorkuul.

Vaata, kas see aitab sind, kui sa teadlikult fokusseerid oma meele külluse suurendamiseks. Tulemus ei pea olema kindlalt reaalne raha, vaid võib olla midagi muud väärtuslikku. Kui Universum on sinu poolel, siis kes on sinu vastu? Võid ise teha või välja printida oma rahatšeki. Tegelikult oma tehtud on veel kõige parem- paned kogu oma energia sinna sisse.

Kuidas kirjutada küllusetšekki?



Kui õige aeg on käes ja noorkuu loomisest on möödas 24 h, siis võta ette oma küllusetšekk
Jäta kuupäeva lahter tühjaks – ära kirjuta sinna midagi, võid panna …;
Kirjuta “Maksta välja” lahtrisse – Enda isiklik ees- täiend- ja perenimi;
“Summa €” kirjuta – Makstud täissummas
“Summa sõnadega” kirjuta veelkord – Makstud täissummas;
“Konto #” kirjuta kirjuta 000 Jumalale 444 Inglitele 333 Ülestõusnud Meistritele ja oma sünnikuupäev kuuekohalise numbriga (näiteks oled sündinud 05.12.1987) – 000444333051287
“Allkiri” kirjuta – Külgetõmbeseadus”
Sinu tšekk peaks välja nägema täidetud kujul selline.

 

Täidetud tsekk: Universumi Külluse Pank
Kuupäeva lahter jääb tühjaks või oled sinna pannud ….;
Maksta välja – oled kirjutanud en
da täieliku nime, mis on sul sünnitunnistusel või ID-kaardil või passis;
Summa € – ära kirjuta kindlat summat, sest siis paned paika küllusele piirangud ja seda sa teha ei soovi;
Võid kasutada ka juba meie poolt tehtud tšekki, aga võid luua endale isikliku tšeki – käsitsi täidetud tšekid töötavad paremini!
Nüüd tee endale isiklik külluselaegas


Pane tšekk oma Külluselaekasse ja lase Universumil hoolitseda kõige muu eest!
Kui sul laegast pole võid selle panna rahakotti ja kanda kaasas, soovitavalt kas punases, või rohelises rahakotis "näoga"enda poole, et kui rahakoti avad, nii näed seda ja laed end ja tsekki pideva energiaga...energial, teadagi võime materialiseeruda..
Lisa laekasse ka külluse afirmatsioone: kristalle; poolvääriskive – tsitriin, püriit; pilte, mida tahad manifitseerida – uus auto, köök, reisid, uus kodu, maja; võid sinna lisada ka münte. Peamine on see, et oled teinud selle kastikese endale ja oma maagiliste tšekkide jaoks eriliseks.
Külluselaekasse lisamiseks mõned külluse afirmatsioonid
*Ma avanen nüüd küllusele!
*Ma olen 100% joondunud küllusega!
*Olen küllusele avatud igas vormis!
*Olen küllusele elav magnet!
*Ma taotlen, et küllus leiab tee minuni!
*Ma armastan raha ja olen valmis vastu võtma küllust igal kujul!
*Ma usaldan jumalikku küllust!
*Saagu nii! Saagu nii! Saagu nii!
*Tänan! Tänan! Tänan!

Olgu inglid sinuga!

Et teaksid, millal on õige aeg oma küllusetšeki rituaal ette võtta, jälgi selle postituse all olevat kuufaaside käiku.
Järgmised lähimad noorkuu loomised toimuvad-
P - 16.08
T – 15.09
K - 15.10
Terve aasta kuuloomise ajad leiad - kuu faasid

Kasutatud allikaid-
kosmilinetervendus.
valgusesaar.
hingepeegel.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate