No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Voodiotstest romantiliseks pingiks

by - neljapäev, juuli 21, 2016

 Kirjutan siis ühe romantilise pingi sünnist.
 Kõik sai alguse, kui neid voodiotsi müügil nägin, siis hakkas ka visioon mu peas sündima. Kuigi päris täpselt ei teadnud mis sellest saab, olen lõpptulemisega päris rahul. Plaanin veel ratastega kasti ka alla meisterdada, aga hetkel jääb see veel ootele, kuna palju teisi olulisemaid asju on veel ees.

Kõige raskem oli alustada ja saega tervet asja katki teha. Kui see tehtud, polnud enam tagasiteed   :)
 Veidike nukker pilt, niisugune siis saetud voodiots.

Seejärel sai voodiotsad kokku kruvitud. Selline sai pingi skelett :)

 Seejärel saagisin istmikulauad. PS kasutasin esmakordselt tikksaagi. Kes ütles, et naised ei saa sellega hakkama :P

Istumise alla sai tehtud poroloonist madrats, mille peale õmblesin sametist katteriide lukuga, mida saab siis vajadusel pesta.

 Niisugune pink oli eelmine aasta sügisel. Padjad sai samuti tehtud sametist, mis on käeall mõnus ja millele võib vajadusel isegi magama jääda.
Asi jäi veidi laagerduma ja oma aega ootama. Veidi see pingi tegemine venis, sest hädavajalik remont tuli ühes toas ära teha, aga sellest kirjutan pikemalt teinekord :) 
Kui minu ette ilmus üks artikkel kriidivärvi koduste vahenditega tegemisest, võtsin ennast kokku ja proovisin ka ise selle tegemise ära. No mina ei tea, mul see värv nagu ei toiminud ootustele ja läksin lihtsama vastupanu teed ja kasutasin ära remondist üle jäänud laevärvi mis on veepaasil "Alpina Megamax 3". 
Siin siis teist korda värvitud pink.

Värvida tuli 3 korda, kuni jäin rahule, kuid kuna tahtsin veidi vanemat välimust siis nühkisin liivapaberiga ääred värvist maha. Peale värvimist tuleb kindlasti kogu pind üle lakkida. Parima tulemuse annab mattlakk, aga kuna ma sellist ei leidnud, kasutasin poolmatti Eskaro Mööblilakki.
Sai ka dekupaaz tehnikaga algust tehtud. Kasutasin PVA liimi, mitte spetsiaalset selle tehnika liimi, aga kuna tulemus on ka selle liimiga hea, siis niikaua, kui ma pole jõudnud poodi õige liimi järgi minna toimib ka antud liim ideaalselt :D
Siin siis terve tool ilma madratsita. Minuarust väga viis :)

Mina jäin tulemusega rahule, siis võin ühe alternatiivina "Anna Sloan" värvide asemel soovitada seda varianti.
Küljele sai ka roosid pandud.
Ja teise külje pealt.
Nii nüüd veel lauake kata end....kohvi ja kooki ja sinna ma jääkski.

©Koduhaldjas.blogspot.com.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate