No Copy

©koduhaldjas.blogspot.com.ee. Toetab Blogger.

Laadad on esimesed kevadekuulutajad.

by - laupäev, mai 06, 2017


Nii kui ilmad soojaks lähevad hakkavad erinevad laadad ja väliüritused pihta.
Üldiselt ma suur laadaline pole, kuid kui laat tuleb suhteliselt koju kätte, siis ikka käin läbi.
Nii ka seekord, toimus laat Sauel Vanamõisa vabaõhukeskuses, mis asub linnulennult umbes 10 kilomeetri kaugusel minu kodukohast. 


Ilm oli just selline mõnus ja kevadiselt soe ja päikeseline, niiet lust oli laadal ringi patseerida ja erinevaid kaupu uurida, näpuga katsuda ja degusteerida välja pandud tooteid.
Laadarahvas on üldjuhul kõik heas meeleolus ja ning kaupmehed lahked oma kaupu pakkuma ja erinevaid müügil olevaid asju põhjalikumalt lahti seletama- kust pärit, kuidas tehtud, milline taust jne.


Eriti meeldis ühe mütsi alla koondunud tore kogukond "Maja nagu vaja" kus oli palju lihtrahvale juba teada ja tuntud firmasid, kelle esindajad jagasid küsijatele lahket erinevaid nõuandeid ja soovitusi.


Seal samas täisin ma ühe lihtsa ankeedi kodu ja suvila boksis, mis lubab võidu puhul suisa 3000 euro eest palmi alla puhkama saata. Kuigi ankeeti saab täita ka internetis, siis mina otsustasin paberile kirjutada ja ankeedi loosikasti pista. Loosikasti ees oli päris korralik rahvasumm, kes samuti täitsid ankeete ja igal väike lootus hinges, et äkki loosiõnn just neile naeratab :)
 Mina ka loodan, et fortuuna mulle ükskord ometi ka naerataks ja võit viiks mind puhkama ja päikest nautima oktoobris, siis kui eestis hakkab külm ja pime aeg.


Naisterahvana ei saanud ma ka mitte minemata jätta lillede ja istikute juurest, silmadega oleks vist küll mitu erinevat amplit kaasa haaranud ja koju terrassile silma kaunistama ostnud. Kuid kuna eestimaa kevadised ilmad lubavad lörtsi ja külma, siis jäid seekord lilled ostmata, aga ma tegin mõned plõksud pilte, et jäädvustada seda imelist lilleilu. Kuid soe aeg on aga veel ees ja küll saavad ka erinevad lilled meile kodu ja aeda kaunistama tulla.


Pühapäeval on ka veel laat, niiet kel vähegi tahtmist ja huvi võib ka homme sinna laadale minna ja toredast üritusest osa saada.

You May Also Like

0 comments

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Translate